Wednesday, February 29, 2012

آو کہ شادیانے بجائیں ،غلامی کے پروانو ! آسکر سے شادی ہے ، جشن مناؤ

مفلوج کو آزادی ہے ،جشن مناؤ -      سرقہ   مگر  انفرادی ہے ،    ہوش میں آؤ 

آو کہ شادیانے بجائیں ،غلامی کے پروانو !   آسکر  سے شادی ہے ، جشن مناؤ 

یونس بھی نوبل ہے, سودی کا م سے -      نظم کی خرابی ہے ،     ہوش میں آؤ

دہقان تیری فصل کا انجام خیر نہیں -      یہ بارش ھی تیزابی ہے - ہوش میں آؤ 

شہید کا لہو،غازی کی جہد بے ثمر ہے -      شہید کی منا دی ہے   ہوش میں آؤ 

بے حس ہے عالم اسلام کا مجاز -  خود غرضی سے بربادی ہے، ہوش میں آؤ 

جبری کثافت سے اوزون ہے شرمندہ-          جلاد بھی اتحادی ہے ،ہوش میں آؤ 

سبط ارض مظلوم ہے ،غاصب چلّا رہا ہے -  مجاہد ھی فسادی ہے' ہوش میں آؤ

اے تنظیم عالم' الٹی گنگا ہے ہر طرف کیوں؟ زاہد ھی اپرادھی ہے'ہوش میں آؤ 

وطن معتضد کی یہ پکار ہے،بسکہ --غاصب کی یہ سمادھی ہے    ہوش میں آؤ 

عبدا لعزیز،تو حق کو بھی عزیز ہے -      عجب توشہ آزادی ہے     قدم بڑھاؤ

چھریاں کانٹے چھپا لو !نہتے لوگو !   مستعد پھر البرادی ہے،      ہوش میں آؤ 

فرد ما ںند"جانے ضرور" مثالی نہیں ،لاحول-عورت ماں دادی ہے،ہوش میں آؤ  

جمہوریت گر کھوٹ سے لبریز ہے --زندہ مگر بھٹو شہزادی ہے  ہوش میں آؤ

زندہ ہیں ہم     ہمیں سے ہے زندگی    محمّد(*) ہما رے ہادی ہیں!   جشن مناؤ 

ہوش میں آؤ ،  جشن مناؤ       جاگ بھی جاؤ، ----- طالب--------  جشن مناؤ      


*(a.a.w.s-peace be upon him)---
Poetry by :Talib Hussain.Gujranwala.Pakistan.

انجام رقاصہ- ہڈیاں لگی بجنے ، گھنگرو ٹوٹ گنے

زولیدہ مو    ،آہ نیم کش،     بگڑ ہونٹ گئے
 ہڈیاں   لگی    بجنے  ،  گھنگرو ٹوٹ گئے  

شہیدی گال کی جھریوں میں کہانی ہے نہاں 
روہت     کے    پاسبان   دے    ا وٹ گئے 

بھو نر ے چوستے رہے، جھونک کی طرح
مسکر صراہی سے  پی ہر ہر  گھونٹ گئے  

خانگی پنجے میں حسن کو نانٹھ وہ سمجھے 
فاقے  سے  بندھے  موتی مثل  کھوٹ گئے

اس منوہر کی خوش  آمد  کرتے  تھے بہت 
طلب ے  تسکین کی خا طر کہہ جھوٹ گئے

بکھری پڑی ہے    جوانی مے  خانے  میں
 کچے دا ھا گوں کے بند سبھی  ٹوٹ گئے 

بے دا م گھو ڑی کو اب کوئی کیوں پوچھے
صحرائی ا ونٹ کٹارا،   کھا  ا ونٹ    گئے  

وقت کے سیلاب میں        پھوک  بہہ نکلا 
کہاں پرستا ر گنے ، کدھر انگ اٹوٹ گئے

شمع انجمن  سے کہا  کرتا تھا   ایک  رند 
ضرب ے عشق یقینی ہے کھا چوٹ گئے  

زہر پیالا لیا ہم نے' سقراطی مسکا ن  سے 
ا یفا یے عہد  سے پی  سبھی گھونٹ گئے

گرنے دو شمع کے آنسو ارے      سکھیو! 
بے بس مزگاں سے  سوتے  پھوٹ    گئے

ناچ   رقاصہ   ناچ ،سروری  پازیب پہن کر
اسی جھنکار سے کفر کے بندھن  ٹوٹ گئے

 معروف ہے ابلیس بہت شہرت  کے تاج سے طالب   
 پرستارمگر' جدھر سے آ ے ادھر ہی  لوٹ   گئے 


Poetry by Talib Hussain-Gujranwala-Pakistan.



Monday, February 27, 2012

نیزے کی نوک پر لکھی تھی تفسیر "ونحر"حسین نے ....


At the point of lance (the Great Martyr)Hadrat Imam Hussain ( عليه السلام (  626-680 -written forever the interpretation of the verse of the Quran"So pray unto thy Lord, and sacrifice:( 108:2)-He who is alive, who goes on the  Right way and leave behind him the ocean of good doings for the reform and welfare of the mankind.(Portry in Urdu by Talib Hussain-Gujranwala-Pakistan).
-------ونحر ------
سبونے تا ک میں وہ منے خانہ سجا گیا --------حسن کا واردہ آبگینے میں دکھلا گیا 

مزاج ابر میں ساقی ہی سے کمال ہے ------------کہیں برس گیا ،کہیں   بجلی گرا گیا 

کون کہتا ہے  بےخودی کی قیمت نہیں ہوتی --تیرےجام کا نشہ سارے خون سے نہا گیا 

یہ -وہ -زندگی ،حائل ہے بیچ میں درماندگی--- --نیند کا ایک جھونکا راز زندگی بتا گیا 

حو ا س تو ہیں برقی اشاروں کو مطلوب -------مادے کا تصور ادراک حقیقت گہنا گیا 

غفلت کے زہد سے نکلی تھی جو آگ سی ----بے رخی سے ایک شعلہ آشیانہ جلا گیا 

ناقص نے بتائی ترتیب سجدہ کچھ ایسی ------------باب توحید کو گو یا تالا لگا گیا 

سجدائے سہو روا نہیں قطعی مدار یار میں -----نسیان یوسف سبق تھا اقراء فرما گیا 

واں طالب دیدار تھا یاں معتكف حريم كبريا-------سر  معراج بہت سے پردے ہٹا گیا 

راہے فرار- یا-رخصت کرتے ہیں اب تلاش ---قائد مگر ،غاصب کے سینے پر پر چم لہرا گیا


نیزے کی نوک پر لکھی تھی تفسیر "ونحر "حسین نے--زندہ ہے وہی جو بحردوام بہا گیا 

غذانے حق سے ہوتی ہے قوت فرقاں پیدا -----کار عزیمت پھر سے شامل دہرا گیا 

کھویا ہوا تھا طالب بے کیف سپنوں میں --------چپکے سے آ کر، ہادی جگا گیا 

Sabo-y-tak men wo meh khana saja gia------ husan ka warda abgeeney men dakhla gia.

Mizaj-i-abar men saqi hi sey kamal-------------------kehen baras gia kehen bijli gira gia  

Kon kehta hey bey khudi ki qeemat nehen hoti--tery jam ka nasha sarey khon sey naha gia.

Yeh-wo-zindgi-hail hey beech men darmandgi--neend ka aik jhonka raz-i-zindgi bata gia,

Hawas to hen barqi asharon ko matlob---madey ka tasawar adrak-i-haqeeqat gehna gia.

Ghaflat key zuhad sey nikli thi jo aag si----------bey rukhi sey aik shola ashiana jala gia.

Naqas ney batai tarteeb-i-sajda kuchch aisi-------bab-i-tawheed ko boya tala laga gia.

Sajday-sehiv rawa nehen qatai madar-i-yar men-- nisian-i-Yousaf sabaq tha Iqra Farma Gia.

Wan Talib didar tha yan motikif harim-i-Kibrya--Sirr-i-Miraj (secret ) boht sey pardey hata gia.

Rah-i-frar -ya-rukhsat kartey ab tlash --qaid magr, ghasib key seny pr parcham lehra gia.

Naizay ki nok par likhi thi tafseer-i-"Wanhar" Hussain ney--zinda hey woho jo behr-i-dawam baha gia.

Ghazay Haq sey hoti hey Quwat-i-Furqan paida--Kar-i-azeemat phir sey Shamal(*) Duhra Gia.

Khoya huwa tha TALIB bey kaif sapnon men----------------. Chupkey sey aa kar Hadi jaga gia.

* Imm Shamal R.a(1797-1871CE), A freedom-fighter in the old USSR-Daghestan and Chechnya.


Saturday, February 25, 2012

Messege for Reform&Welfare.پیام اصلاح و فلاح


 Sarhadi,Baluchi and Sindhi(the residents of  Khyber Pakhtunkhwa- Baluchistan and Sindh Provinces of Pakistan- are the Host of the Islam--They have been supporting since the Islam came here, the pious work of Islash and Falah(reform and welfare) of the mankind, and they have said Labaik on Azan-i-Haq in all times. Oh,Ye.It is impossible to abscond from the powerful black -hole..When a dispute is arisen , it is solved in a good manners(With unity by Kalamah -where population is Muslim in a majority).POET TALIB HUSSAIN-GUJRANWALA- PAKISTAN.   
بادے  سموم سے پیدا اسباب  کرتے ہیں -پابجولاں  پر تصرف  انصا ب کرتے ہیں
 بے عدلی   سے مرض موت یقینی ہے ----انہیں وفیات سے مرتب کتاب کرتے ہیں

 کہاں ہے فقہ اہل دانش کے ہاتھ میں ------مجبور و مقہور  قبول ایجا ب کرتے ہیں
 بھییک  ما نگتے ہیں   یا ن  تعلیم یافتگان بھی -قوم کو  کیوں زیر عتاب کرتے ہیں ؟ 
خون مرتا ض بک رہا ہے بہت ارزاں --علت  تہذیب سے مانع  اکتساب کرتے ہیں 
وسائل حق سے گر کسب مشرو ع  نہیں -- بطن معیشت میں داخل تیزاب کرتے ہیں 
 پامالی حقوق ہے مملکت خدا داد میں -----   مشروب صفا پر نیت شراب کرتے ہیں 
احتکار کے سانپ نے ڈس رکھا ہے---مرض مکتسبہ سے حاصل عذاب کرتے ہیں
 نظام صلوة میں ہے پاکیزگی ،پھر کیوں؟-----صیغہ مال سے گندہ تالاب کرتے ہیں
 شجر شرع مقاصد سے سیراب کرتے ہیں میزان سے پہلے سمجھا خطاب کرتے ہیں
 مہروں سے ملتا ہے جنہیں حریم اقتداربادشاہ گروں کو وہی سپرد گرداب کرتے ہیں  
کہا  تھا  شکنجے میں،ماضی نہیں دہرا ین گے -ظلام پھر وہی ارتکاب کرتے ہیں
 اچھا  هو یا برا ،وقت کٹ ہی جاتا ہے ---حزب کفر کو کیوں کامیاب کرتے ہیں ؟
خدائی لشکر تو کم نہیں  ہیں ؛اے نادان -ان دیکھی لاٹھی سے احتساب کرتے ہیں
 فقر و فخر سراج سے ساقی کیا مطلب ؟---رزق مذموم سے وہ اجتناب کرتے ہیں
 سرحدی  بلوچی سندھی ہے میزبان اسلام- اذان حق کو ہر دور میں فتح یاب کرتے ہیں 
ترے سیاہ شگاف سے ممکن فرار نہیں ہے -ابلیس کو  پھر کیوں پیش آداب کرتے ہیں ؟
تاریخ کے دھا گے سلجھا ئیں اپنے ہاتھ سے --اثبات کلمہ سے رقم باب کرتے  ہیں 
 اے روز روشن آ ذرا سد اتحاد تعمیر کریں-  گلشن طالب پھرسے شاداب کرتے ہیں


Bad-i-samom sey paida asbab kartey hen ---pabjolan par tasraf ansab karty hen
Bey adali sey marzi maut yaqeeni hey---------anheen wafiat sey maratab kartey hen
Kahan hey fiqh ehal-i-danash key hath men--majbor-o-maqhor qabaul aijab kartey hen.
Bheek mangtey hen yan taleem yafatgan bhi--------qaum ko keon zair-i-atab kartey hen.
Khoon-i-murtaz bik raha hey bohat arzan-------ilat-i-tehzeeb sey maney ikatsab kartey hen.
Wasail-i-Haq sey gar kasab-i-mashroo nehen-batai-i-maishat men dakhal tezab kartey hen.
 Pamali-y-haqooq hey mamlakat-i-Khuda dad men---mashrrob-safa par niayt shrab kartey hen.
 Ihatkar key sanp ney das rakha hey-----------marz-i- maktasabha sey hasil azab kartey hen.
 Nizam-i-salat men hey pakeezagi,phir keon..sagha-i-mal sey ganda talab kartey hen.
 Shajar-i-shara'i maqsaid sey serab kartey hen --mezan sey pehley samjha khatab kartey hen.
 Mohroon sey milta hey jinhen hareem-i-iqtidar-badshah garoon ko wohi suparad-i-gardab kartey hen   
 Kaha tha shakanjhey men' mazi naheen dohrain gey-Zulam phir wohi iratkab kartey hen.
 Achcha hau ya bura,waqat kat hi jata hey--hizab-i-kufar ko keon  kamyab kartey hen.
 Khudai lashkar tau kam neheen hen,ay nadan--an- dekhi lathi sey ihtisab kartey hen. 
 Faqar-o-fakhar-i-Siaraj sey saqi kia matlab? rizaq-i-mazmom sey wo ijtinab kartey hen.
 Sarhadi -o-Balauchi-o-Sindhi-,hey mezban-i-Islam..Azan-i-haq ko har dor men fateh kartey hen.
 Tairey siah- shagaf sey mumkan farar nehen--Ablees ko phir keon paish aadab kartey hen.  
 Treekh key dahgey suljhaeen  apney hath sey--Asbat-i-kalma sey raqam bab kartey hen.
 Ay Roz-i-roshan aa zara sid-i-ittehad tamer kareen--- Gulshan-i-TALIB phir sey shadab karteyhen.             





Tuesday, February 21, 2012

Urdu Poetry--Man key pardey...


                         The covered and sealed heart(thoughts of a wrongdoer)leads to astray,such

                         unfortunate heart , choose the cheap thing say Diraham in place of pious like

                         Yousaf(A.S). Poetry by Talib Hssain.
من   کے    پردے    بہت     خراب     کرتے     ہیں 
یوسف کے بدلے ،دراھم انتخاب       کرتے       ہیں

آنکھیں      چندیا     نا جائیں    اسے     دیکھ     کر 
آج کل   وہ   زیب تن       گوہر تاب    کرتے     ہیں 

ایک      بات    بھی   قابل   تائید نہیں  رقیبوں    کی 
الجھن میں لپٹی باتیں        بے   حساب   کرتے  ہیں

فعل وانفعال،  سے محروم    بناؤ     سنگا ر     ہے 
اسرار معانی     سے    وہ   اجتناب    کرتے     ہیں 

سراب کی باطل لہروں    سے پیا س نہیں     بجھتی 
مزگاں سے    آبجو   بہت    سیراب    کرتے    ہیں 

قلبی   راھٹ     سے   جوت    دے    اپنا   ہر   پل 
خالی    لمحات     بہت        خراب    کرتے    ہیں
   
چراغ قرب جلاؤ      تا       سویدا هو    روشن 
سیاہ مادوں سے     کائناتی حساب   کرتے    ہیں 

مطلق   نقطہ ملتا    نہیں ،  ایقان  مقام  کیا    هو گا 
مکان سے   بلآخر        انتساب       کرتے   ہیں
  
صحن میں  پانی  بھرا  رانجھن  سبھی   آنگن  ہے
 لامکاں   سے   نقاط   خدمت  اصحاب کرتے ہیں

اگلی  گھڑی       ادھر نہیں    ہونگے   تغیر   ہے
تقدیم و  مدار    میں     سفر جناب   کرتے     ہیں

لامکاں سے لامکانی سبھی پہ   محیط   ہے   طالب  
توسل دھر  سے    صداقت   بازیاب   کرتے   ہیں 

 Man key pardey bohat kharab kartey hen---Yousaf key badley Dirham intikhab kartey hen---Ankheen chundiah na jaeen usey daikh kar ---aaj kal wo zeb tan gohar-i-tab kartey hen---aik bhi bat qabl-i- taeed neh raqeeboon ki---uljhan men lipti baten beyhissab kartey hen---fail-o-anfal, sey banao sangar mehroom hey---asrar-i-moani sey wo ijtinab kartey hen---saraab ki batil lehroon sey pias nehn bujhati---mazgan sey aabjo bohat serab kartey hen---- qalbi rahat sey joot dey apna har pal---khali lamhat boht kharab kartey hen---chiragh-i-qurab jalao ta saweeda hoo roshan---siah madoon sey kaynati hissab kartey hen---mutlaq nuqta milta naheen,iqan-i-muqam kia hu ga---makan sey bil akhar intisab kartey hen----sehin men pani bhara ranjhan sabi aangan hey---la makan sey naqat khidmat-i-ishab kartey hen--- agli ghari idhar nahen hoongey taghair hey---taqdeem-o-mdar men safar janab karey hen---lamakan sey lamakani sahbhi peh moheet hey Talib---tawassal-i-dahar sey sadaqat bazyab kartey hen.



Monday, February 20, 2012

کلام حاضرہ Urdu Poetry

          The saved dead body of the Faroon is a sign(Ayat of Allah) in shape of mummy.... Like him thousands of Faraeen are buried in the Pyramid of the Egypt... In the well of Qaleeb the friends of Abu Jehal(who had been assassinated in the battle of Badar),  are burried  and they had been deprived from the widom. The revolt of wrongdoers(like todays) against the pious are buried in the Dead Sea.(All these are in the Koran)Poetry by Talib Hussain.    


لاشہ   فرعون    نشا ن   ہے      لباس   حنوط   میں
ہزاروں  مرے  پڑے    ہیں       مصر       مخروط     میں

قلیب کے کنویں میں ہے گروہ ابوجہل محروم  تفقہ
آج    سی     بغاوت    دفن    ہے    بحر    لوط    میں

سنگ   بستہ  ہوئی  ہیں  بستیاں  اجڑ گنے دیار ہیں
صراط  جنت  ملتی  نہیں ،   آدم  کے     ہبوط      میں

ریاست  تو   مقصود بالذات  نہیں  ترے  لیے    مومن
 غیرت  مر  رہی  ہے مگر  سقوط  در   سقوط    میں

ایک نقطہ کی تعریف ھو نہ سکی آدم زاد سے لیکن
 زمام   کائنات   ٹٹول   رہا   ہے   بحر   منقوط       میں

بے ثمر     آبیاری    ہے ،    شوریٰ و عزم    مفقود ہے
آو کے رمق رہے باقی، اہلیت مجتہد میں،شروط میں

جھوٹی   اسناد   سے   سعی   لاحاصل   ہے   ابھی
نااہل   پل رہے   ہیں     اس     نظم     مغلوط       میں

بنی آدم ہے نفس واحد،    ایک  ہی    دسترخوان   پہ
وسائل   کا   لٹیرا     لوٹ    رہا ہے   عقد مشروط  میں

اے عالم و سالک،   نفس سرکش کو     تا بع  حق کر
اصول ہیں قادري مواعظ میں  ،    محمّد ی خطو ط میں

آمد حق سے باطل جاتا ہے،   یہی  ہے  ازلی    طریق
حق   ملتا    ہے        لیکن  اکمل    نظم    مربوط    میں

زندگی    گزر     رہی      ہے      سسک        سسک    کر
" تجھی سے مدد چاہتے ہیں" یاد رہے،تہذیب مخلوط میں

قلب     محروسہ     اٹھ    نا سکا    جھکا جو     ایک      بار
 یہی   سجدا ے    طالب ہے     مسجدے   مبسوط    میں

Lash-e-faroon nishan hey libas-e-hanoot men--- hazaroon marey parey hen misar makhroot men.
Qaleeb key kuwen men hey garooh-i--Abujehal mehroom-i- tafqa--. AAj si baghawat dafan hey behar-i-loot men.
Sang basta hoi hen bastian ujar gey diar hen---Sirat-i-janat milti neheen Adam key haboot men.
Riasat too maqsood bil zat naheen tery lyay mooman-- Ghairat mar rehi hey magar saqoot dar saqoot men.
Aik nuqta ki tareef hoo na saki Adam zad sey laikan--- Zamam-i-kynat tatool raha hey behar-i-manqoot men.
Bey samar abiari hey shura-o- azam mafqood hey-- ao key ramaq rehey baqi,ehlyat-e- mujtihad men,shroot men
Jhooti asnad sey sai la hasil hey abhi-- na ehal pal rehey hen is nazim-e- maghloot men.
Bani Adam hey nfas-i-wahid aik hi dastarkhawan peh. Wasael ka lutera loot raha hey aqad-i-mashroot men.
Aey Alim-o-salik,nfas sarkash ko tabey Haq kar--Asool hen Qadri Mowaiz men Muhammad khatoot men.
Amad-i-Haq sey batil jata hey,yehi hey azali tareeq-- Haq milta hey laikan akmal nazam-i-marboot men.
Zindgi guzar rehi hey sisak sisak kar---"Tujhi sey madad chahtey hen" yad rehey tehzeeb-i-makhloot men.
Qalab-i-mehroosa uth na saka,jhuka joo aik bar-- yehi sajada-i-Talib hey Masjid-i- mabsoot men.                                                                                    طالب حسیں -گوجرانوالہ--پاکستان