Monday, March 5, 2012

دوستی فریب ہے ، آج کا دوست مکا ر ہے بہت --حقیقت معلوم ہے مگر، تاثرات چھپا لیتا ہوں

خوش   بختی   سے،   جذبات   دبا   لیتا    ہوں 
قلبی  مدار   میں ،    کائنات   منگا   لیتا   ہوں

غم  و  الم  کے  نیزوں  سے  لیس  ہوں  شاکی 
نوک  پر  رکھ  کر،  احساسات  جگا  لیتا  ہوں  

دکھ  سکھ  کی  شکلیں  ابھرتی  ہیں   آ ینے  پر 
آبگینے میں مگن،  خو ا ہشات  سدھا   لیتا  ہوں 

آفتابی    تاج    سے    شاہ    تاج   انوکھا   ہے 
احترام  آدمیت  سے،  تکلیفات  دوہرا  لیتا  ہوں 

دوستی فریب ہے ، آج کا دوست مکا ر ہے بہت
حقیقت معلوم  ہے مگر، تاثرات  چھپا  لیتا  ہوں 

پودے بھی بولتے ہیں،  اس نے راز کہ بھیجا 
سرور کی خاطر ، حد سماعت  گھٹا  لیتا  ہوں 

جہانوں کے شور  میں اک  ہی  حقیقت  ہے 
اسرار  کے  لئے  ،  تفکرات  بڑھا  لیتا ہوں 

کوئی    سنتا   نہیں   شا ید    میرے     نالے 
راز کی باتوں سے،  حشرات جگا  لیتا  ہوں

خرافیاتی  دراندازی  ہے  مذاهب  میں  عام
سچ کی قوت سے،   خیالات  بسا  لیتا  ہوں 

ملا   بھاٹ  کی  تشریحات پر  یقین  نہ   آتا 
تحقیق  کے  پیچھے ،  آلات  سجا  لیتا   ہوں 

زاہد   نے   بتایا،   ایک  روز    طریق   اپنا  
بوقت   پذیرائی ،  کلمات    بڑھا   لیتا    ہوں 

زندگی  کا   فلسفہ   یک نظر سمجھ    نہیں  آتا 
ایک   ہی   ارتکاز   میں، نکات  سما  لیتا  ہوں 

پرکھ کی روشنی سے پھل پھول سکتا ہے شجر 
مرآةاليقين      سے،    ثمرات   بقا   لیتا   ہوں

رند نے کہا آہستہ سے ،  جب چاہوں , طالب
حسن   ازل   سے  حجابات    اٹھا  لیتا  ہوں.

طالب حسین -گجرانوالہ- پاکستان 



No comments:

Post a Comment